xXx

Kategori: Allmänt

vi pratar om resor. min resa är annorlunda än er. min resa går ut på att bli en människa med vettiga känslor som inte översvallas och som inte heller uteblir. jag har kommit långt på min resa, vi pratade om det idag. om hur mkt mer jag kan, vill och vågar. om hur många saker jag kan göra nu, som jag inte kunde förut. jag lämnar huset osminkad utan att vilja dö på kuppen. jag står upp för mej sj utan att börja gråta samtidigt. jag kan förstå vad som är vettigt, vad som är fakta och hur jag ska agera i vissa situationer. att vara självdestruktiv är inte längre svaret på alla mina frågor. faktum är att jag snart varit skadefri i sex månader. det är många dagar som har fungerat bra ändå. det är en lång resa. resan är långt ifrån över, men jag är på väg. mot nya mål. mot vettiga mål. mot ett liv värt att leva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: