xXx

Kategori: Allmänt

plötsligt hände det. jag använde mej extremt bra på egen hand av kunskapen jag har för att komma fram till min egen sanning. JAG KAN INTE GÖRA NÅGOT ÅT DET. mitt kontrollbehov eskalerar. jag gråter över vänner som bevisligen inte var vänner - men jag inser inte att det inte går att ändra. det skaver i mej, jag blir återigen suicidal. MEN! så plötsligt slog det mej: JAG! KAN! INTE! KONTROLLERA! DETTA! all energi jag la på att kontrollera det okontrollerbara gjorde mej sucicidal - för att det var omöjligt. jag såg inte ljuset. ljuset som igår kom till mej. jag kom fram till det själv. jag har aldrig varit mer stolt över mej sj, jag har hittat mej sj igen. helt på egen hand. vem fan trodde att jag kunde det??? inte jag iaf... men jag kan, ja jävlar va jag kan!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: