xXx

Kategori: Allmänt

jag är tillbaka igen. famlar i mörker. jag vet inte vad jag vill eller vad jag inte vill. jag står mellan så många olika val och samtidigt inga val. jag har panik över att INGENTING händer - är så satans rastlös. samtidigt som det är så mycket som bara swischar förbi och jag vet inte vad jag ska hålla fast vid.

allting kommer i slutändan ner till maten. maten. maten. maten. jävla mat alltså. min skeva självbild driver mig till vansinne. jag kan knappt se mig själv i spegeln längre. tur att te finns .. utan det hade jag gått under.

googlar febrilt efter självhjälpstips och tips på hur jag ska hitta tillbaka. finner inget. google kan mycket - men inte riktigt hitta svar på mina frågor (som egentligen endast mitt inre kan svara på, så jag vet inte vad jag försöker). naiv. jag är naiv. och liten. jag är liten. och ledsen. jag är ledsen. stressad. förvirrad. arg. glad. äcklig. jag är äcklig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: