xXx

Kategori: Allmänt

jag pendlar ständigt. och jag undrar så mkt när det kommer sluta. jag pendlar mellan aatt vara ledsen att jag hatar min kropp så himla mkt och att vara ledsen för att min kropp ser ut som den gör. jag vill inte leva (!!!) på grund av min KROPP. på grund av mitt skelett, min hud, mina finnar, mina skeva tår, min midja, mina äckliga lår, mina feta armar osv osvosvosvovs. OCH JAG HATAR DET. jag handlade nya tröjor igår. vanliga basic t-shirts med långa och korta ärmar. strl? xs. XS! och här går jag och HATAR min kropp. känne rmej som den äckligaste människan på jorden och tror att jag är tjock när jag har xs. när ska jag vakna? kommer jag någonsin acceptera bilden i spegeln? eller kommr jag ständigt behöva kämpa? för det är fan nt lätt ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: