xXx

Kategori: Allmänt

det finns mycket jag kan sakna en grå söndag som denna. jag saknar lundakarnevalen och hur fett det egentligen var. saknar att stå i baren med paul och garva åt fyllon. jag saknar midsommar som alltid blir jättekonstig men som ändå lyckades vändas någorlunda rätt. jag saknar bulgarien som fan. att dricka halvliters-becks för 9 kr på en svettig balkong i bara trosor och råka hälsa på grannarna på det viset. jag saknar äventyren där. att åka minitåg till dendäringade ön som va dötrist och gå runt där och svettas. jag saknar varna och att sitta i skuggan och svettas ihjäl. fråga vafan vi ska ta oss till, men utan svar och äta glass istället. jag saknar yo-ho-hostel för att jag tror att jag fann en del av mej själv där. jag saknar att längta hem så mkt att jag ville gråta vid poolen. egentligen tror jag mest att jag saknar sommar och äventyr. jag tror att hösten har den inverkan på mig. i några dagar tycker jag det är mysigt med halsdukar och mössor, men sen tröttnar jag igen. nu har jag ingen ro i kroppen men är ändå fortf hysteriskt sjuk. kan någon räkna ut den matten åt mig, för jag fattar nämligen inte alls

Kommentarer


Kommentera inlägget här: