xXx

Kategori: Allmänt

det är så himla sjukt att kunna tycka så illa om sej själv. när min mage är uppsvälld blir det automatiskt att jag känner mej som ett fläskberg. var är logiken? fick en ny psykologtid men hon va inte alls lika bra, så jag sk inte dit mer. så meningslöst att spendera så mkt tid på att vänta när slutresultatet inte ens blir bra. fucking fed up. tur att jag är omringad av världens bästa vänner och familj. jag är så mkt starkare än vad jag va för snart ett år sedan. det är så sjukt att kunna se tillbaka och se min egen resa. hur många pyttesteg jag tagit som fört mej enda hit. jag vinglar inte längre, jag står stadigt. jag kämpar fortf men ... jag vet ändå att kämpandet lönar sej i slutändan. och jag vandrar framåt, uppåt. enda vägen är upppppppp!

själen är lättare nu
lögnerna ligger på hyllan
jag är ärlig
jag talar sanning
och vem var jag innan
gömd bakom så många murar
murarna har rasat
kvar står jag
blottad för verkligheten
ni säger hej
men jag vågar inte se
er i ögonen

men ni ger mej färg
mitt liv får färg tack vare er
jag ler tack vare er
jag finns kvar här
som denna människa jag är idag
tack vare er

jag hade inte klarat det ensam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: