xXx

Kategori: Allmänt

jag vill många saker. jättemånga faktiskt. till att börja med vill jag sluta va sjuk. jag vill kunna svälja som en normal människa, prata som en normal människa och röra mej som en normal människa. tack! 
 
jag vill också att nåt fantastiskt ska hända. min kollega säger alltid att det enda en kan förvänta sej är att ingenting kmr bli som en förväntar sej. och det kanske är jättesant för mej just nu. försökte hålla min sommar öppen, men nu kanske jag har en lägenhet ist för att resa iväg. eller också så reser jag lite och sen kmr jag tillbaks. för längden på resan blir ändp inte samma sak när min kompanjon flyttar till värmland. 
 
åh gud va ensam jag kmr va i höst. hujedamej! fast å andra sidan kmr det nt bli som jag förväntar mej, så whatever

Kommentarer


Kommentera inlägget här: