xXx

sjuk

Kategori: Allmänt

har slutat vara hungrig om morgnarna. väldigt dumt med tanke på att jag måste äta för att ta min medicin. och tar jag inte den blir jag ett femårigt barn utan balanssinne, vilket aldrig är trevligt när jag är på väg mot mitt tjugoförsta verkliga år här i livet. jag är dessutom hysteriskt snuvig. VAR KMR ALLT SNOR IFRÅN???? läser kristian gidlunds "i kroppen min" och är helt fast. läste mer än halva igår på bara några timmar. den är helt fantastisk. 

imorn är det jobb igen och det känner jag inte alls för!!!!!! jag hade gärna stannat i chill-mode i iaf en vecka till! så gott ska jag dock inte ha det. arbetsveckan blir bara fyra dagar kort/lång så det ska jag väl klara av!!! orkar liksom inte ens se fram emot fester på helger, vill bara sova. kanske har detta nåt med min snuva att göra hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här: