xXx

sjuk

Kategori: Allmänt

jag ligger hemma. i fosterställning. i min säng. kan knappt andas, ännu mindre svälja. jättesjuk alltså. dör ungefär femtontusen gånger om dagen (pga måste svälja, röra mej, byta kanal på teven, gå på toa elr liknande). ändock roar jag mej mest med att hålla min översociala sida lugn med hjälp av snapchat. då behöver jag inte direkt röra mej och absolut inte prata. strååålande! här kmr nu ett par guldkorn utvalda från dagens snapchat-terror mot mina vänner


såhär började det alltså. läget = kasssss


mina smaklökar har gett upp


ungefär såhär känns det efter en promenad på cirka 5 meter till toaletten


halstabletterna suger, men placeboeffekten brukar hjälpa så jag kämpar på 


så_jävla_pepp_på_livet_osv. eller bara utmattad. känner mej som 80 barre fast är bara 20. var är rättvisan?

PS!!!! manifestation utanför lunds tingsrätt imorn brudar. jag skulle vara där om jag bara kunde. ÄR NI DÄR?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: