xXx

natten

Kategori: Allmänt

inatt drömde jag att jag fick en spricka i min mobil och därmed blev halva skärmen bäcksvart. VAD TROR NI ATT DETTA BETYDER????? kmr jag tappa min mobil IRL, kommer nån som står mej nära dö, kommer vi ha inbrott, kommer jag tappa mina stortår, kommer jag svälta ihjäl pga måste köpa ný mobil för alla mina pengar????

idag är en konstig dag. jag är tillbaka på jobbet och det känns som att jag aldrig varit härifrån. allt är detsamma. jag har dock plockat bort julpyntet och jag vet inte varför men det känns så himla skönt. mamma ringde nyss och sa att larmet gick där hemma. jag kan inte bestämma mej för hur jag ska reagera om vi faktiskt haft inbrott. det vore fasansfullt

tänkte skriva att det är måndag och det är tråkigt, men det är ju tisdag. synd att det ändå är lika tråkigt. imorn är det då onsdag och då tänker jag fira med lite rödtjut. så fort min snuva försvunnit ska jag bli yoga-guru. vigast i stan osv. elr vigazt i ztan om en så önskar (vilket jag gör). herregud.... KÄNNER NI HUR SPEEDAD JAG ÄR????? jag skriver i hundranittio!!!! fattar ej att allt blir korrekt stavat. herregud. herå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: