xXx

vilja///monster

Kategori: Allmänt

jag vill kunna (stå ut med att) ha jeans på mej. jag vill kunna skita i kalorier. jag vill se min kropp för vad den är: en kropp. jag vill sluta se fel på min kropp. jag vill vara nöjd. 
 
vrf är det så viktig med mellanrum mellan låren? att kunna känna revbenen. att inte ha love handels. paniken över att vara ett fläskberg när jag är en xs. äcklet över min spegelbild när jag är en xs. hysterin och panikångesten efter att jag ätit "för mycket". önskan om att kunna komma ur min egen kropp för att allt fett äcklar mej.
 
dessa tankar. dom är tankar. och hon lärde mej "är en tanke, är en tanke, är en tanke ... är luft". men min kropp är inte luft. och varje gång jag känner vid min egen hud så vill jag härifrån. jag vill ur den. äckliga jävla jag
 
 
***
 
såhär låter mina tankar ibland. ibland behöver jag skriva ut dom så att dom lämnar min hjärna för en stund. ibland är det tungt, men jag mår bra. mina vänner får mej att må bra. dom ser mej - bryr sej inte om att jag är fetast i stan. jag älskar dom för det. någon gång ska jag också acceptera min kropp. men resan dit är förjävla lång

Kommentarer


Kommentera inlägget här: