xXx

vem är du själv ens?

Kategori: Allmänt

hallahhh boys n gals! det är jättemycket höst idag. jag längtar efter lönen som kommer låta mig köpa en ny dator, nya skor och en höstjacka. hur mycket jag ser fram emot det?? cirka jättemegaultramycket. dessutom har en bästa vän skaffat nations leg; så nästa helg är redan planerad. med för- och efterfest precis intill nationen inkluderad. ännu bättre. dessutom fyller en annan bästa vän år idag, vilket är jättefint för henne!
 
de senaste dagarna har jag varit med om relativt mycket. ibland står livet bara på paus, och sedan helt plötsligt så blåser det en stormvind igenom allt det lugna. har legat hemma i krämpor, med vetekudde på magen och bara ätit godis. ja, hej tjejvecka! sedan fick jag blombud med 100 stycken röda rosor hemkörda till dörren. det var alldeles jättegalet och jag menar *när händer det någonsin i verkligheten*????? så nu är hela mitt rum rosfyllt och jag vet inte riktigt var jag ska bli av varje gång jag öppnar ögonen i rummet. har fått pussar mitt ute i mörka natten. jag har krängt pizza och kollat massa bra filmer i en världsbra soffa med en världsbra vän. sedan tog jag en såndäringade spontan kaffe, på söndagseftermiddagen som en bra avslutning på den fartfyllda helgen.
 
resten av söndagskvällen spenderades i sängen, tittandes på gossip girl. jag gillar det. och pretty Little liars. antagligen för att alla dom tjejerna är så himla olika mig. tänk att (ok, ja jag är medveten om att dom inte är verkliga) olika människor på en och samma planet kan leva så fantastiskt skilda liv. koppling till slumdog millionaire som jag tittade på i lördags - där helvetet är ett faktum, vareviga dag. en jättehemsk film som skildrar hur det är att faktiskt leva på ett hemskt ställe - och hur de ändå *orkar* och är måna om livet. till gossip girl som bara handlar om överklassens problem. stora bråk om att någon har legat med någon och då går hela deras värld under.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: