xXx

tizdagzliztYYY

Kategori: Allmänt

hallahhhhh!!! stal denna listy från missy emelie
 
  • 2) If you could meet anyone on this earth, who would it be? - assåååå typ ryan gosling. samt beyonce. samt nån annan hottie som ba "HALLÅ ANA JAG ÄLSKAR DEJ KAN VI RYMMA TILL PRAG!??!??!?!", jag hade svarat ja.
  • 3) Grab the book nearest to you, turn to page 23, give me line 17. körkortsboken: "Tilläggstavlor finns bara uppsatta tillsammans med andra vägmärken."
  • 4) What do you think about most? - var jag vill vara/vad jag vill/vem jag är
  • 5) What does your latest text message from someone else say? - lägntar efter dig :)
  • 7) What's your strangest talent? - kan vicka på öronen? samt pratar ändå jävligt bra på hysteriskt många olika dialekter
  • 9) Ever had a poem or song written about you? - jomenvisst!!!!
  • 10) When is the last time you played the air guitar? - hmmm .... lisa gjorde jag det i lördags???
  • 11) Do you have any strange phobias? - harkrankar??? typ fett ofarligt skit. samt livrädd för höjder. ok, kanske inte så jävla strange då.
  • 12) Ever stuck a foreign object up your nose? - när jag var liten stoppade jag upp en pärla i näsan som jag fick fräsa ut. fick ta i från TÅRNA!!!!
  • 15) Do you prefer to be behind the camera or in front of it? - bakom, alltid!!!! så himla awkward
  • 16) Simple but extremely complex. Favorite band? - åh. lägg av. jagkanintebestämmamigförettförjävelen
  • 17) What was the last lie you told? - att det inte var jag!!!!
  • 19) What does your URL mean? - att det inte spelar nån roll?
  • 21) Who is your celebrity crush? - asså. vem är INTE? frank ocean, ryan gosling, jude law, Joel Kinnaman, matias Varela MED FLERA
  • 22) Have you ever gone skinny dipping? - jomenvisst!
  • 23) How do you vent your anger? - svär, gråter
  • 24) Do you have a collection of anything? - samlade på en himla massa när jag var liten; stenar, servetter, vykort osvosv. nu samlar jag bara på *minnen*
  • 26) Are you happy with the person you've become? - inte så värst, men hallååååå ... vasskamangöra? vill gärna byta kropp, men det går tydligen inte. gillar nog ändå min personlighet.
  • 27) What's a sound you hate; sound you love? - hatar ljudet av folk som kräks. älskar ljudet av någon annans andetag. OBS! ej snarkningar
  • 28) What's your biggest "what if"? - WHAT IF jag hade tagit chansen
  • 30) Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm. - höger: kvittomaskinen, vänster: min kaffekopp
  • 32) What's the worst place you have ever been to? - utedasset på öland (hehe, förlåt lisa).
  • 34) Most attractive singer of your opposite gender? - panda da panda är vällaaa heelt ok. frank ocean. alla i urban cone. alla i Arctic monkeys. lol, säkert fler
  • 40) Do you drive? If so, have you ever crashed? - I DOOOO!!! råkade köra in i en stolpe ... men det syntes inget på bilen hihi
  • 41) What was the last book you read? - alla mina vänner är superhjältar
  • 42) Do you like the smell of gasoline? - börjat gilla. hatade förut
  • 43) Do you have any nicknames? - annis. annie. righton. racing. gulla. stina. annapanna.
  • 44) What was the last movie you saw? - såg the vow för några dagar sedan
  • 45) What's the worst injury you've ever had? - bröt armbågen, samt vred den ur led??? hade fetaste gipset och har nu två svinfula ärr (fast typ älskar dom)
  • 46) Have you ever caught a butterfly? - asså nä. vem har?? jag vill krama dig
  • 49) Ever had a rumor spread about you? - jomenvisst! blir så när en vägrar följa strömmen och hänger med killar hellre än tjejer
  • 50) Do you believe in magic? - MAGIC IS EVERYWHERE
  • 51) Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong? - beror väl på hur mycket jag tyckte om denne från början typ
  • 54) What's the last thing you purchased? - SMUTTIIIIIII på naked juice bar idag till lunch
  • 58) Can you touch your nose with your tongue? - nästan
  • 61) Are you wearing socks right now? - strumpbyxor for lajf
  • 63) What is your secret weapon to get someone to like you? - asså jag vet inte. är inge bra på sånt :):):):):) stirrar med hypnotisk blick och juckar i luften?????? inge bra?? nähepp......
  • 64) Where is your best friend? - i skolan, nyss hemkommen, i skolan, i berlin osv.
  • 70) Are you the kind of friend you would want to have as a friend? - lätt fett!!!!
  • 74) What's a song that always makes you happy when you hear it? - har nog ganska många. upptempo. hetsigt. ljusa toner. techno? javene.
  • 76) In your opinion, what makes a great relationship? - ärlighet, att kunna vara ifrån varandra & ändå inte få panik samt passion.
  • 81) What would you want to be written on your tombstone? - LIVE TODAY YOU MIGHT DIE TOMORROW, SUCKER!
  • 84) What is a saying you say a lot? - sugis, bulle, kaffe, snutteplutte
  • 86) Basic question; what's your favorite color/colors? - zvart - SOM MIN SJÄL
  • 92) You can re-live any point of time in your life. The time-span can only be a half-hour, though. What half-hour of your past would you like to experience again? - typ när stockholmsgruppen kom fram till mig och ville fota mig och sådant!!!! eller när jag stod framför juryn i Stockholm och skulle sjunga
  • 99) If the whole world were listening to you right now, what would you say? - SHAPE UP!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: