xXx

pupupurrrrrrdy

Kategori: Allmänt

hallah boys n gaaals! det har varit några tysta dagar nu, insåg jag precis. det har varit full rulle hela tiden. var på glukosbelastning och fick reda på att jag inte har diabetes, vilket va hysteriskt skönt. nu fortsätter vi alltså med andra tester istället för att få reda på hur det ligger till där inne i kroppen (knoppen är redan förlorad, ni vet hihi). annars har det varit jobbyjobbjobb. skulle vara modell i måndags, men det blev inte som planerat. istället råkade jag klippa av mig håret och herregud vad nöjd jag är. det är så skönt. även om jag kan sakna att sätta upp håret, så är det så skönt att bara ha *en* frizz och så får det vara så! det har blivit en liten aning blondare också!
 
igår fyllde my babygal hela 18 fantastiska barre! vi firade med pirre och bärtz. som en bör?! det var en kväll i toaletternas tecken också. nu behöver en inte lägga ihop ett och ett och få det till att varken jag eller bbygal låg böjda över och lämnade från oss frätande magsyra - för det var inget spill, mer än lite öl på dansgolvet pga för vild dans. spyorna stod vi inte för! däremot så hittade jag två roliga toaletter och tyckte såklart att det var jättekul att fota dessa

 

*förklaring* dåva; den första är ju obviously *SKITskoj* för att det är två toastolar på en och samma toalett. självklart drog jag och lisa en kompiskiss. så jävla tvunget. den andra var bara fin pga *SKITsnyggt* dasslock!

 

det här är då donnan, födelsedagsgrisen, bbygal, snyggot!!!! kickade världens bästa frizz som jag tvingade henne till - som hon sedan insåg faktiskt är hysteriskt snygg. vi drog till babel, sedan till moriskan och skakade rumpa, sedan tillbaka till babel för att sedan köpa fyllekäk och sen ta tåg&buss hem till sängen.

 

såhär skoj hade jag på pågatåget när lisa var på toaletti. tydligen tyckte jag mannen i bakgrunden var himmel rolig?! idag vet jag inte. skrattar mest åt mig själv som *vine*ade när jag rapade på tåget. such a charming guuurl!!!!! vet hur en får grabbzen på fall osv!

 

idag äre söndag och jag tänker inte lämna sängen. har inte ens borstat tänderna. bara käkat banan och chips och kollat på *dumburken*. vinceprince kramades lite med mig förut, men nu har han försvunnit. är många kronor fattigare och har ont i benen efter att ha gått gått gått dansat dansat dansat. *så jävla bra* alltså. ska nu återgå till ryggläge. trevlig söndag på er, allihoooopaaaa!!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: