xXx

*normal*

Kategori: Allmänt

 
 
hallaaaaah boyz n gaals! tisdagsdeppen går på högvarv, men vet ni! imorn äre ju lillördaaa!!! rubriken idag är, som ni ser, *normal*. jag hatar ordet *normal*, preics som *perfekt*. så jävla skeva saker alltså. hur fan kan en vara *normal*??? alla är unika (töntigt, kan en tycka - men sant!). på samma sätt är perfekt någonting så jävla abstrakt. för mig kanske perfekt är lilltår som ser ut som en ros, medan en annan tycker det är hiskeligt. alltså. tyckandet är olika, och *normal* samt *perfekt* handlar ju ändå i slutändan om tyckande.
 
idag tänker jag därför presentera några *icke-normala* ting som jag tycker, eller inte tycker om. here we go;
GILLAR
1. (ÄLSKAR) mosad banan med müsli, som en blandar ihop till en gegga. mmmm
2. stället bakom örat där en cirka aldrig blir berörd - så himla mycket rysningar
3. att sova som en liten boll
4. att rita bittra bilder
5. att knäcka tårna
6. rödvin
7. att tänka "baklänges" - från att saken är klar, till där jag är nu
8. att ändra frisyr jätteofta
9. smeknamn
10. gömma mig i stora kläder
 
GILLAR INTE
1. rom & cola
2. strumpor i sandaler
3. människor med orubbliga åsikter, tunnelseende
4. kräksljud
5. att människor tar på mig
6. doften av tågbroms
7. körsbärsgodisar
8. tjocka fingrar
9. toalettlock (lyfter alltid med foten)
10. när det är ojämnt (tuggar alltid samma antal på båda sidor exempelvis)
 
sådärja!! nu har halva världen (hej hybris?!) fått reda på vilken psykopat jag är. hade kunnat hålla på länge länge med den där förbaskade GILLAR INTE-listan. fy fasikum vad det finns mycket saker som inte faller mig i smaken. vissa saker är sådana sjuka tvångstankar. hade mycket mer sådant när jag var liten, nu är det inte så farligt. mer än att till exepel prata när jag går i trappor; folk tror det beror på andfåddhet - NÄ! jag vill räkna trappstegen............
 
här har ni *psykopaten*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: