xXx

mopskärlek

Kategori: Allmänt

hallaaahhh boyz n gals! det är söndag och jag hatar alltid söndagar. träffade partner in crime igår, käkade pirre, fick reda på att pialoppan är i sverige och hade en spännande resa hem (inkluderade bland annat pussar, det ni!). har tydligen gjort slut med en kompis idag. eller han gjorde slut med mig. jag vet väl att det är *för det bästa*, men det är ändå söndag och allt gör så mycket mer ont idag. tomrum. stort tomrum.
 
för att skingra mina tankar tänker jag istället förtälla min största kärlek för er. *bambadabaaam* MOPSAR! alltså ärligt talat. jag har kommit fram till att det är det jag saknar i livet. och kanske en pojkvän, men ändå. jag älskar mopsar. dom är alltså perfektion i hundform. så himla fula att en dör och bara blir hypnotiserad så att dom istället blir världens sötaste. detta söndagsinlägg kommer därför vara en mopsbomb. enjoy!
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: