xXx

mmm

Kategori: Allmänt

hallaaah boys n gals!!! vi närmar oss helg med stora steg här! det är redan torsdag!! *fattar niii*! det gör nämligen inte jag. jag har en superduperbra dag idag. egentligen kan jag inte riktigt sätta ord på varför, jag är bara glad och känner att jag har energi. har precis dammsugit här på jobbet och sitter nu med ett glas kaffe här vid mig. tänkte köra en dagens outfitta idag, skåda:
 
ni kan kalla mig *lady in black*. vet inte alls varför egentligen, men jag känner mig så oerhört fel och dum om jag inte har svarta kläder. en färgglad topp känns liksom som ett skämt. jag känner mig ungefär som en clown ifall jag skulle bära något sådant.
 
eftersom att det är torsdag idag så var det alltså onsdag - lillördag - igår. det är en himla bra dag i veckan tycker jag. det är som att hela min själ tar ett djupt andetag och inser att åh, nu är det inte långt kvar till helgen! det går egentligen så fruktansvärt fort. jag reflekterar *alltid* över veckor när det börjar närma sig vecka 40. för det är just då jag inser att ÅH HERRE, snart har det gått ett år till. imorgon har jag liksom jobbat som receptionist i ETT ÅR. jag har haft lön i ETT ÅR. jag har pratat körkort och besvarat körkortsfrågor i ETT ÅR. herremingud. femtiotvå veckor. trehundrasextiofem dagar. ett helt jävla år, alltså.
 
i vilket fall så firades såklart lillördagen med lite rötjut! vad är väl en bal på slottet - vad är väl en onsdag utan lite rött!
min pojkvänslängtan tog ut sig på vinglaset istället. pussade visst vinglaset (nä, inte pga att jag var full ok). så .. kan en ju göra?! tydligen. bevisligen.
 
och idag har jag som sagt en bra dag. en glad dag. dagen började så fruktansvärt bra tidigt idag, och sedan har glädjen bara hållt i sig. detta är nog den första dagen på flera månader som jag faktiskt känt mig så här pigg och glad. det känns fantastiskt, som att jag kommit över ett stort hinder. jag kanske inte är helt över, men jag vet i alla fall att jag faktiskt börjat riva den mur jag byggt upp. det känns fantastiskt, jag är på väg mot någonting bra!
 
pojkvänssaknad igen? eller bara världens bästa, stora gosenalle i lunchrummet på jobbet. vi hade mystid imorse på morgonfikan. hihihiihihi fnisssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: