xXx

miiiaaow

Kategori: Allmänt

hallahhhh boys n gals!!! jag vill skriva nåt sjukt djupt och betydelsefullt. vill skriva om hur kär jag är, om hur det pirrar i magen vid minsta tanke på honom. om hans ögon lika blå som havet. men nä! vetnivad. här sitter jag helt sjukt singel, på jobbet som vanligt och det har inte hänt mer än att alla mina kitty claws gav upp och lämnade mina fingrar igår. såhär sitter jäntan nu, blottad och naken för världen, tvingas hon skämmas över sina sönderbitna skitnaglar. ack ack ack!
 
 enough depp! det är ju lillördag idag. nerförsbacken har startat!!!!! ikväll ska jag äta middag med emelie. på *restaurang* alltså fattar niii. det ska bli himmelens trevligt! dock är det ju fyra och en halv timme tills jag ens har slutat jobba. men hey, vem är jag att klaga? ska roa mig med att göra bokpaket, dricka kaffe och städa som en tok. blir ni inte lite aviz?
 
idag är jag cirka tåris över allting. jag har mina gamla favokängor på mig. jag märkte att den vänstra sulan är helt sprucken och halva foten kan titta ut om den vill. det gjorde mig så himla illa till mods att jag fick blinka sådär hysteriskt som en måste när tårarna gör hela synfältet suddigt. detta var när jag satt i bilen på väg till jobbet. sen hittade jag inte min mobil i väskan. blev tåris igen och tänkte "hur ska jag nu få tag i emelie????" *hittade den*, blev glad. sedan tåris åter igen för att jag har en stor finne på hakan som jag tror att alla stirrar på. mycket vätskande ögon för många småsaker. herreminge, hur skall detta gå? ingen som vet. den som lever får se.
 
idag är, med andra ord, en sådan dag då jag hade behövt vara hemma iklädd min kodräkt och titta på Disney channel. för att *hej*, ja så pinsam är jag ibland. jag älskar dom överdrivna, dubbade serierna om barn som hittar på trams. en kan liksom pausa hjärnan och bara titta på hur konstiga alla är. bästa powernappen, fast med ögonen öppna. jag älskar det!
 
 
SKÅDA!!! ledzen chey, med trazig favosko
 
 
annars fin med sporty sockz
 
och såhär sprang hon runt i morse. mössa som införskaffades till emmaboda - inför fultemat dåva. dock var det ju på tok för varmt för en att få för sig att ha en sådan varm sak på huvudet. försöker nu börja tycka om den ... tror jag. eller så är den bara skön. har i vilket fall inte vågat lämna hemmet iklädd denna skapelse än. vettikattsingen om det någonsin kommer ske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: