xXx

måndaggggggg

Kategori: Allmänt

hallahhhh boys n gaals! första dagen på veckan, IGEN! att dom aldrig slutar rulla på vaaa? inatt drömde jag att jag slog igenom asstort som artist och grät en skvätt när jag fick åka till USA för att skriva fett kontrakt. saknade alla här hemma och sånt ju. tror drömmen kom till mig pga fick feeling och skrev en raplåt igår. en kompis frågade om jag kunde rappa. helt plötsligt satt jag därför och skrev en text till ett random beat på tuben. blev riktigt nöjd och jag såg hela min framtid ljusna ............... kanske inte riktigt så. ska dock försöka spela in ikväll, lägga upp på tuben och sedan låta errrbody på internetzzz njuta. 

annars då? käkat vegetarisk köttfärslimpa som mor min slängde ihop igår. alltså?! vad hon kan!!! vilken kvinna!!! har även nästan somnat på soffan i lunchrummet här på jobbet. har städat toaletter och konstaterat att såna gummihandskar en har på sig för att slippa bli *jätteäcklad* av toastäd är läskiga. känns ju som att en blir alldeles blöt om händerna, sen tar en av handskarna och inser att dom ändock är snustorra!!!!! blir lika förvånad varje gång. har även *redan* tappat min kitty claw på mitt vänstra lillfinger. kan bero på att nageln är liten som en halv tioöring. 

istället för att visa min uppsvällda mage och missnöjda anlete tänker jag åter igen ge er en liztypizty;

 

 

Namn: det vet ni vällahhhh???? ana

Ålder: sisådäringade 20 (och ett halvt om fyra dagar)

Bor: i en skithåla

Beskriv din bästa egenskap: att vara mig själv. att alltid vilja mer än vad jag kan. samt typ bra personkännare

Beskriv din sämsta egenskap: ser ner på mig själv för mycket. tvingas ibland avboka saker för att jag mår för dåligt i min egen kropp för att orka funktionera. samt då intalar mig själv att alla andra också ser mig så

Vad ser du fram emot? att bli nöjd och glad. att leva ett liv utan strävan efter tusen nya saker. ATT SKAFFA EN MOPS

 

Hur ser ditt liv ut om tio år? 30. har förhoppningsvis funnit mig en prinz. bryr mig inte så mycket om han bara är i klädd aluminiumfolie eller en riktigt rustning. hoppas att jag har en bebiz i magen, eller i en sele *på* magen. vill ha ett himla bekvämt *hemma-hem* och njuta av att skriva böcker, vara dietist och kanske sjunga lite på någon scen tillsammans med min bror ibland.

Om du är realistiskt, hur ser ditt liv ut om tio år? LOOK UP!! hallåå

Hur kommer du rösta i valet nästa år? vad som känns rätt

Tre bra låtar som du lyssnar mycket på nu. lyssnar knappt på nån??? får väl va min egen rappiz i så fall

Någon åsikt om Miley Cyrus? älskar bilden på hennes inzoomade rumpa och en kyckling under. det är så äckligt och så himla roligt.

Om du fick äta en sak för resten av ditt liv vad skulle det vara? banan

 

Vilka ögonblick är dina mörkaste? det är sådant jag försöker komma på för att kunna undivka't va!

Och de mest ljusa? cirka när jag får lägga mig i min säng. eller när jag kramar en fin vän. eller när jag får höra att jag gjort något bra. eller när lönen kommer. eller när jag har en bra hårdag. eller när jag ritat en bild och blir nöjd. eller när jag skrivit en fantstiskt text. eller när jag är full och glad och dansar som att ingen annan finns i rummet. troligt vis mest det sistnämnda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: