xXx

friiiiday

Kategori: Allmänt

hallaaah boys n gaals!! det blev minsann fredag denna veckan också. tänka sig!! jag sitter på kontoret och fixar lite. har löst en stor tabbe (JA, även solen har fläckar!!!) och sluppit en massa strul. sitter nu i telefonkö och vad passar väl bättre än att dra ett blogginlägg samtidigt? *multitasking*!
 
de senaste dagarna har väl gått i samma mönster; jobba, äta, bajsa, sova *repeat*. en orkar inte mycket mer, och det har inte ens blivit depphöst än. hur skall det gå för lill-jäntan. kanske slutar som en psykopat i ett hörn någonstans. kom ihåg mig då!!! fast jag tror att mina mysmorgnar med vinceprince räddar mig än så länge. han är nästan mer mysboll än vad jag är. för att visa detta och för att göra alla lite avundsjuka så tänker jag såklart posta en bild på hur gulliga vi var en morgon
 
 annars då? jag var på jobbet supertidigt i onsdags så jag knallade bort till ICA och köpte mig en croissant. så himla inte snällt mot lilla magen min, men vilken fröjd för munnen!!! har någon sjuk grej med krispiga, ätbara ting. typ flingor mmmm, chips mmmmm, nybakt bröd med krispig skorpa mmmmmm. smakar så mycket godare av någon anledning?! en kladdkaka med sånt perfekt hårt "skal" ovanpå .. åh!!! i alla fall så var jag såhär lycklig i soffan på jobbet när jag mumsade i mig min croissant
en som inte tittar på croissanten/min hand/ögon/näsa/hår ser ju även att hela jag är täckt av smulor!!!!!
 
jag har dessutom fixat mina naglar hihi. jättetjejiga och jättepimpade
 
igår var brodern min hemma i familjehemmet sen sväng! annars hände väl inte så värst mycket. vilade inför dagens bravader!!! ska dricka rödvin hela kvällah och sen blir det att fira stort på inflyttningsfest. så festligt!! vi ses i dimmannnnn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: