xXx

argdagar

Kategori: Allmänt

igår talade mor och far om för mig att jag var en himla liden argiz. ett litet bi, skulle en kunna säga. tydligen snappade jag hårt och snabbt så fort dom sa någonting som jag inte höll med om. ack ack ack! pappa ringde nyss och frågade ifall jag är på bättre humör idag. nä. jag är jättearg. på *allting*!!!!
 
saker jag är arg på: (OBS! ej skalanpassade, endast kronologisk ordning)
1. att kaffet var slut när jag kom till jobbet imorse ....
2. att jag var vimmelkantig då jag reste mig ur sängen så jag gick rakt in i dörrkarmen. balans much?
3. att det bara är onsdag
4. att en uppkörning blev avbokad och flyttad till imorgon då schemat är *smockfullt*
5. att allt är så jävla tråkigt
 
sjöng arga låtar imorse medan jag duschade, kokade kaffe, sminkade mig och gosade med vinceprince. lille vovi var för övrigt puts väck när jag skulle brumma iväg till jobbet imorse. fick ropa argt, snällt, uppgivet och lockade med godis, gos och sedan ut och gå ... när jag rasslade med kopplet kom han. TRODDE HAN JA!!!!!! sen åkte jag.
 
but hey, things are looking up! jag har kokt asstarkt kaffe!!!! nu ska jag typ försöka lösa morgondagen (ge mig kraft!!!!!!) och rita arga saker. bra va?
 
P.S. NEJ, jag har inte pms, ok. D.S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: