xXx

taattoooo

Kategori: Allmänt



hallahhh boys n gals!! det är torsdag, men denna lilljänta firar idag fredag. imorgon skall jag tatuera mig igen. jag är så himla taggad och glad. det blir höger överarm som under morgondagen kommer att bli befläckad. eller snarare bli finare enligt mig själv. bild kommer säkerligen att publiceras. om inte imorgon, så i alla fall någon av dom kommande dagarna.
 
full rulle i livet och på jobbet. jag äter, jobbar, bajsar och sover. repeat. repeat. repeat. ikväll ska jag ta en öl med lisafisa. en liten avskedsöl innan hon drar till london. somliga småttingar har ju lov nu, medan en annan fortsätter knega hårt. hua hua! å andra sidan är det löning imorgon (IGEN, det var ju inte alls längesen sist!!!), så vem är jag att klaga?? 
 
bilden ovan talar för sig själv? dennadär är glad över att det är tatueringsdags samt att det är fredag imorgon. dessutom inte bara tatueringsfredag, utan även löning. tatueringochlöningsfredag. hur kan en inte vara glad då? åh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: