xXx

LONDON

Kategori: Allmänt




hallaaah boys n gals!!! här sitter jag på ett café i london. dricker lite rötjut och njuter av ljudet från den hektiska trafiken......................................................................
NOT! sitter på kontoret på jobbet. älskar denna tavlan. mest för att jag kan ta sådanahär bilder och drömma mig bort. ack ack ack! det är i alla fall TORSDAG idag. det är helt sjukt hur denna veckan också bara kunde försvinna. måste ta tag i det här med att köpa julklappar. annars kommer jag stå där på lillejul och ba "jahapp bra jobbat ana, skitbra ... verkligen VERKLIGEN!"
 
jag är superdupersugen på att blondera mig. dock är det som så att jag försöker att hålla lite hårdare i pengarna efter min senaste lilla bebis/bästakompis/fina konstverk på min arm. det kostar en del att etsa fast bläck på huden, men vilken investering kan vara bättre. den försvinner AALDRIG, hur länge håller mina strumpbyxor liksom? dessutom måste jag verkligen ha nya skor. tycker så himla synd om mina små fossingar varje dag. dessutom sjukaste skoskavet?!?!?!? skon skaver på ETT BEN i min HÄL??!?! wtf life, why do you even exist
 
på jobbet har jag massa teorilektioner varje dag. jag hjälper yngre, jämngamla och äldre. har en engelsk man som heter paulo. efter varje lektion så nynnar jag alltid på billie the vision and the dancers. speciellt låten "a man from argentina" och jag insåg nu att det kan bero på att skivan heter "the world according to paBlo". detta band och denna skiva får mig även att minnas tillbaka på tiden då jag och lovisa gjorde hoppsansteg genom korridorerna i skolan. fick reda på att båda fick mvg i hemkunskap. vågade prata om mens, killar, ont i hjärtat och dansade helgalet till "jerk it out" på hennes rum en kväll. det var en fin tid i mitt liv.
 
så paulo, pablo, att blondera mig och andra konstigheter är alltså vad som har övertaget av mitt liv just nu. *skämt å sido* det är halloweenfest imorgon och jag ska gå iklädd en sopsäck. CHARMING! hoppas att det är alles gut med er där ute, fina läsare. jag förstår inte hur mitt liv kan vara så intressant, men det är lika upphetsande att titta på tittarsifforna varje dag 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: