xXx

huvudvärkkkkk

Kategori: Allmänt

haaallaahh boys n gals!! det är torsdag och det betyder att det är apmånga dagar sedan jag sist bloggade. jag hade en underbar helg. jag gick grundutbildningen på tjejjouren - joursyster ana till er tjänst, tjejer! jag sjöng på en väldans mysig konsert i lördags kväll och fick många fina värmande ord om min insats. tack alla!! sedan hade jag och brudzzzeN drinkkväll som avslutades med trevliga diskussioner runt bordet. toppbetyg på min helg alltså!

drinkkväll
 

söndagstrött haha
 
i tisdags gick jag en kurs i anpassad utbildning. vilket, för en grönis, betyder att jag nu får lov att hålla teorilektioner på jobbet. hejdå gamla receptionistana, hej nya teoriochreceptionistana!!! badabaaam, uppgradering! jätteintressant kurs. dagen gick såå himla fort
 
efter det svängde jag inom på nova. bara för att ungefär. köpte en jättefin bok med lilla my på. samt ett nytt mobilskal med ett 3D-lejon istället för JB. av den simpla anledning att för många trodde jag var seriös och det kändes inte bra alls i hjärtat. 
 
jag är riktigt pepp idag. förutom en gnutta huvudvärk så ser jag fram emot dagen. för vet ni??? när idag är slut så är det imorgon och imorgon är FREDAG!!! jag ska träffa pialoppan och det slutar ju aldrig annat än bra hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här: