xXx

det här är min kropp

Kategori: Allmänt


hallaaah boys n gals!!! ovan skådar ni jäntans senaste tillskott. ett tillskott som är tillsynes konstigt, stort och inte speciellt smickrande till hennes föräldrar. själv så älskar jag den. den är helt fantastisk - så mycket bättre än jag ens kunde föreställa mig att den skulle bli. det gjorde pisseont, men det va det fasiken värt. min högerarm är nu aldrig mer naken. 
 
det ni ser är en hand som håller i en mandalablomma med ett öga i. mandalan är en symbol inom exempelvis bhuddismen som sägs frambringa lycka och står för helhet. detta är någonting jag söker i mitt liv. handen håller sedan i en taggig stjälk som symboliserar mitt liv. livet är fullt av motgångar, så är det. 
 
handen symboliserar sedan mig själv. den symboliserar att jag tagit tag i mitt liv. jag gör saker för min egen skull, prioriterar att komma på rätt köl igen (läs ovan: helhet). den symboliserar styrkan i att våga. 
 
slutligen står ögat i mandalan för alla mina vänner. som främst eftef händelsen i juni finns kvar hos mig. dom ser mig, hör mig och vill mig väl. ögat symboliserar stödet som jag kan finna hos mina vänner då styrkan i mig själv (läs ovan: handen) sinar eller inte är nog för stunden. 
 
en bild säger mer än tusen ord. min arm är numera den finaste jag vet. och det kommer den va hela mitt långa liv

Kommentarer


Kommentera inlägget här: