xXx

0n5d4g

Kategori: Allmänt

hallaaah boys n gals!!! sitter och njuter av lillördags-andan här, dåva! ni lär ju förstått min stora kärlek till denna dag vid det här laget. det är fint soligt höstväder och jag känner mig sådär lagom tillfreds med det mesta. det jag skulle önska skulle väl vara en fungerande dator hemmavid, så att jag slapp kolla allt internetskräp på mobilen vareviga dag. men, vet ni?! jag är så himla snål när det kommer till teknikprylar. på något vis helt anti. skaffade mig en iphone (WOW-faktor: 1000) mycket senare än alla andra. då var det den 3GS (WOW-faktor: -1000) haha. så jag orkar liksom inte riktigt med sådana prylar. köpte lite nya kläder, sedan så tyckte jag inte längre att en dator kändes nödvändigt. eller ekonomiskt korrekt. *aosihdoasidhj*
 
i alla fall tänkte jag ta upp fenomenet: *TWITTER*. jag blir så trött på twitter. 99% av min twitter-feed handlar om hur synd det är om alla. en hatar sitt liv. den andra hatar att vara singel. den tredje tycker att hon är tjock. den fjärde hatar sina celluliter. den femte har inte fått ligga på ett halvår. den sjätte gråter över en bruten nagel. SLUTA!!!!!!!! alltså. okej? facebook handlar tydligen om att göra alla andra avundsjuka på sitt fina liv (och lite medlidande ibland). men twitter handlar tydligen om att få skriva om hur miserabelt allt är. jag blir helt allergisk mot människor. somliga är till och med minna *vänner*. hur kommer det sig att dom är mer ärliga på en pinsam sida som twitter, medan dom inte kan titta mig i ögonen och säga "fan, vad less jag är idag!" jag blir så trött. 
 
trött på samhället och människor. var är vi på väg?? själv försöker jag arbeta mig själv mot ett ärligt och öppet liv, medan alla andra tydligen plötsligt börjat bete sig som jag gjort i åratal. jag blir både ledsen, frustrerad, arg och skrattar medan jag gråter. hallåååå?? någon hemma???? nähä, oj satt du på facebook ... skulle ju bara skrivit i chatten ... dumt av mig!!
 
annars då? moi et min partner in crime ska på Navid Modiri och Gudarna's releasefest på fredag. det ska bli himla himla kul. sedan kanske det blir en äventyrs helg. eller en helg i soffan hemma hos daniel, den som lever får se! snodde en lista från niotillfem, ni vet ju även hur mycket listor tilltalar mig. here we go:
 

Vad har du på dig?

fin kjol, tråkig tischa och kofta.

Hur mår du?

jag mår ganska bra, tack! lite ont i ryggen och ganska ledsen att kakan vi fick av en elev idag innehöll mandelmassa (BLÖÖ!)

Vad önskar du just nu?

en mops. alltid. och en ny dator kanske..

Vad ska du göra imorgon?

inte mycket mer än idag. jobba, dricka kaffe, längta efter helgiz

Och på fredag?
releasefest, som sagt! kanske nykterdans, eller fylledans. vi får se!

Vad skrattade du senast åt?
min chef! han har galna historier som han mer en gärna delar med sig av

Vad grät du senast åt?
jobbig utekväll/fylla i helgen.

Senaste köp?
linne och behå. om man inte räknar med ölen i fredags.

Vem sov du senast med?
alltså vem vare?? daniel efter hans inflyttningsfest tror jag!

Vad läser du just nu?
i n g e n t i n g!! alltså fattar ni???? nä, inte jag heller. skärpning!

Senast sedda film?
no strings attached!

Vem var den senaste som ringde dig?
brushan!

Senast 3 inkomna sms?
gjorde det bara för din skull!!

okejokej!

ingår frukost?? hehe

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
åhhh jag vill också tatuera mig igen!!!

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
joakim

Vart vill du åka just nu?
göteborg. äventyra mitt i natten. sova på hotell och ta igen svunna tider

Nästa planerade resa?
kanske göteborg till helgen. får se hur det blir!!

Dagens bästa.
att det är lillördag och att solen skiner. att det inte är någonting alls som egentligen gör ont idag. SAMT att äpplena i trädgården är sååå smarrelismaskens

p.s här skymtar även det nya linnet. 14.000:- bah .. inga probz. kostar att ligga på topp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: