xXx

vinterkyla

Kategori: Allmänt

hallaah boys n gals!!! då hälsar vi minusgrader, frost och iskall-jävla-kukvinter välkommen. nä, vet ni vad! det finns cirka ingenting jag avskyr så mycket som vintern. det skulle kanske va en flådd kanin eller liknande som någon tänker äta. har aldrig förstått mig på dethär med kyla. förutom anledningen att kräva närhet från cirka alla i min umgängeskrets men ändå. det är verkligen det enda som är positivt med kylan - att folk är mer benägna att sitta närmare, gosa mer och njuta av en gammal goding; K.R.O.P.P.S.V.Ä.R.M.E!
 
ändock sitter jag här ensam på kontoret och hatar kylan. jag hatar hur iskalla mina fingertoppar blir när jag skrapar rutan på morgonen. jag hatar att veta att jag snart måste ha dubbla strumpbyxor på mig. jag hatar att det blir så mörkt. men jag älskar tända ljus. hela jobbet är fullt av tända ljus i olika rum. det är fint. MEN det jag längtar efter mest är emmabodafestivalen. alltså!!!!!!!!!!!!!! gimme gimme gimme!
 
kärleken, ölen, sommaren, solen och värmen! det är emmabodafestivalen för mig. varma dagar som blir till svala, fartfyllda partynätter. att sova obekvämt och att liksom älska det. att somna till tung bas som vaggar en till sömns, att vakna på samma sätt. att hålla andan på bajjamajorna, eller att göra en isak. allt, allt, allt - till och med det som inte är bra - är så jävla bra på festivaler!!!! 
 
gissa hur lattjolajban det är att sitta här och längta?! inte alls, govänner. det suger. jag vill ha sommar året om. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: