xXx

stalker

Kategori: Allmänt

det finns så himla mkt konstigt folk här i världen. jag fick sms från ett okänt nummer, undrade vem denne var och fick svaret att vi ju inte kände varandra men att denne person tycker att jag ser bra ut. med skräckblandad förtjusning tackar jag lite snällt, men undrar fortfarande hur han fick mitt nummer. denna fråga undviks dock ständigt. 

han fortsätter i samma spår som innan. han berättar att han gillar att titta på mej, att han vill pussa mih och hålla min hand. han säger "du är min sötis". inom mig så väcker obehaget! vem är denna människa?? hur har han fått mitt nummer??? när kommer han komma fram ur en buske och kidnappa mig???

jag bad honom flera gånger att låta mig vara, att jag inte ville prata mer med honom. jag bad honom att radera mitt nummer och sluta höra av sig. han gav sig inte utan fortsatte. "du är så vacker, jag kan inte låta dig försvinna. jag är en snäll kille, har ett stort hjärta. jag behöver dej, du är den vackraste jag sett. vill kyssa dig, vill hålla din hand. vill va med dig hela tiden!"

tillslut slutade jag svara. varje sms han skickade raderade jag direkt. det fungerade inte att be honom låta mig va, inte heller att be honom fara åt helvete - så tystnaden fick tala sitt klara språk med honom. 

efter ytterligare fem sms från honom som jag inte svarade på, så gav han upp. istället fick jag detta meddelandet: 
"Jag tycker att det är så dålig stil av dig att inte svara har skickat många sms utan svara. Du saknar ett hjärta och ingen bra personlighet värkar du inte ha heller. Det är din förlust jag är en jätte bra kille men har man inget hjärta så fin, du ser inte så bra ut som jag trodde hade fel ! Jag behöver en tjej med ett hjärta och inte någon som gör en ledsen !!! Ta bort mitt nr du hade dina chanser att bevisa något men du anstränger dig inte. Jag kommer inte någon som e vettig för mig och som har ett hjärta !!! Jag är en bra kille med en bra personlighet, bra hjärta, snäll, trevlig så din förlust så stick !!!"

så jag sticker!!!! det är min förlust, obviously! hoppas han hittar sin prinsessa en vacker dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: