xXx

m0nd4y

Kategori: Allmänt

hallaah boys n gals! måndagseftermiddag. igår var jag på världens bästa dagsfest tillsammans med ett gäng vänner. det var superkul och riktigt gött häng. kändes dock riktigt udda med 1; en dagsfylla + 2; en söndag. men det är alltid kul att testa nya saker och igår var ett vinnande koncept. idag stod jobb på schemat. det har varit en lugn dag. ganska många tillsynes jobbiga situationer som löst sig alldeles fantastiskt bra. nu har jag inte långt kvar innan det är slut för dagen och det känns bra.
 
jag och min fina lisette bodde på hotell från fredag till lördag. det var en födelsedagspresent som jag ännu inte hade utnytjat. vi käkade svingod pizza, drack lite vin och krängde sedan godis och chips. till skenet och ljudet av "fråga olle" (vilket vi roade oss med mest hela kvällen) somnade vi båda sött. HOTELLFRUKOST!!!!!-en var det bästa. så_fucking_goda scrambled eggs. asså munorgasm dirr. ville aldrig sluta äta. plus då; goda bullar, färsk frukt och hazienda-kaffe. mmmmmm!!
 
för att liva upp denna måndag tänker jag langa en onödig-fakta-lista om mig och saker jag gillar/gör/avskyr osv etc.
1. jag biter på naglarna
2. jag önskar att jag inte pratade skånska
3. jag tittar alltid på killars ben och händer i första hand
4. dofter är det bästa jag vet (goda dofter förstås)
5. jag älskade fiskbullar i kaviarsås då jag inte var vegetarian
6. ibland har jag jättesvårt att hitta ord
7. jag är i princip halvdöv
8. jag älskar body lotion
9. jag är fruktansvärt impulsiv och spontan
10. jag klarar inte av människor som inte lyssnar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: