xXx

locoooOOooOOOoOo

Kategori: Allmänt

hallah boys and gals!! det är lillördag idag och vi halkar redan ner för nerförsbacken mot helg och ledighet. tjohooo, gissa vem som är glad??? jag fann min kärlek för mina creepers igen denna helg och har alltså dessa på mig idag också. kom inte ihåg att jag kunde tycka om dom så mycket. dom är så arga och så bra. kanske inte världens mest bekväma men alltså .. vem är jag att klaga?
 
i helgen lekte jag med min allra bästa kompis pia. vi var såhär fina
 
vi lämnade sedan denna urflippade fest och brummade hem till henne för att
 
 
nakenbada hela natten och lyssna på radio och göra bomben och vara galna.
 
dagen efter hade vi en skiiiiitbra utgång. det var jag, pia och mace. det var helt sjukt mycket pepp i luften. alla vi mötte var glada. trots att jag inte var på topp i början av kvällen så blev det perfekt. vi förfestade väldigt långsamt och avslappnat hos mace. sedan kom han på att vi behövde kaffe. DÅ vaknade jag. shit va bra det var. sedan dansade vi i massa timmar innan dom försvann på rave och jag bussade hem och sov hahaha.
 
dagen efter kickade jag nog världens bästa klädmatchning
kanske nästan en kandidat för framtida fulmatchningar på lite kyligare festivaler???
 
idag har jag låtit min inspiration styra min hand och då blev denna skapelsen till
 
 
annars då? det händer inte sådär jättemycket i mitt liv. det är mest jobbjobbjobb och sen blir det helg och sen är helgen slut och då är det jobb igen. tiden bara flyger förbi. vilket jag skriver i cirka varje inlägg???? nu ska jag stänga ner här på jobbet. sedan ska jag brumma hem, äta mat och sedan lägga mig i min underbara säng och njuta av att slippa prata med någon. hej social?!??? hahaha. 
 
TREVLIG ONSDAG PÅ ER, mina fina läsare! skål
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: