xXx

zzznapchaTTT

Kategori: Allmänt

morrrrsning! som jag tidigare berättat *älskar* jag snapchat. hur kul är det inte att kommunicera med bilder? tacka gudarna för sms och att kunna ringa, mm snapchat ligger mig ändå varmt om hjärtat.

jag älskar att göra fula miner. allt för många gånger har mina vänner förvånats över hur jag kan bli så ful. deras ord alltså - inte mina! dessutom har jag världens finaste vänner som också langar fina bilder, vilket gör det hela än bättre!

en kan screenshotta sina bilder, vilket jag då gör ibland. antingen för att jag skrattar åt hur ful jag är, eller för att jag vill minnas just det tillfället. för mig är bilder lika mycket minne, som en onödig pixelsamling på skärmen. bilder betyder mycket för mig!

jag tänker därför presentera en del bilder här. vissa kanske bara för att dom är fula/kul/knäppa, och andra för att jag kanske minns något speciellt från just det tillfället

alltså ja .. lite maskinencitat skadar aldrig. särskilt inte när en försöker var *c00l*

 

på jobby har vi en gigantisk, jättemjuk nalle. den kan en också vilja ha med på bild

 

kommentar överflödig?? PS: svar på annan snap såklart

 

en gullig elev var jätteglad på mig för att jag hade löst hennes stora problem. då köpte hon chokladbollar till mig och gissa vem av oss som tycktes vara mest glad???

 

bira bira bira, BÄRS BÄRS BÄRS! OBS! klickaaa

 

va på studio 54 fest! hade magtröja och slokhatt

 

vinkade mina snäpchättvänner gonatt

 

tyckte väl kanske att dagen va *SåDäR* så ville räcka lite tunga

 

gosade med min favorittjockis, som icke är det minsta rädd för att tafsa (mmmm boobiiiez)

 

pratade om pizza. hade käkat världens godaste till lunch

 

sådär lagom sarkastisk angående veckodagen i fråga, dåva! en får själv välja om detta är en av mina fula miner eller ej

 

stort blåmärke som ej försvann på tre veckor eller sådär. detta var nog vecka 2,5 kanske

 

hade lillamy-boll på huvudet och hade varit i sommarstugan och ätit grillad halloumi

 

fick snapchat från berlin så blev sådär glad som en blir just då

 

en helgmorgon. en såndäringade bra helgmorgon då en vaknar av solljuset genom spetsgardinen och känner att åhhhh GUD vad utvilad jag är! som sedan äter pansarfrukost framför teven och njuter än mer. OBS! sant

 

nyduschad sådär som en kan vara en morgon innan hon sätter sig i bilen och kör till jobb

 

en gång för inte alls länge sedan var det jättefint väder mest hela tiden. då lyste solen så mycket att jag såg ut som ett spöke och min smileypiercing såg jättesköjz ut

 

min bror var hemma. jag lånade hans kepzi och gjorde en annan såndäringade fulmin till någon stackars sate på andra sidan snapchatvärlden

 

detta är den bästa utstyrseln som finns. jag älskar min väst som är jätteluddig med öron på luvan (har den på mig just nu hihi). dessutom en ny tröja som är jättestor och jätteskön. *björnen*, alltså västen, får mig alltid att tänka på emelie. på Emmaboda 2012 gick hon och jag, nyktra eller ej behöver ej undersökas närmare, på grusgången. plötsligt hojtar någon "HON HAR JU ÖÖÖÖRON!" och pekar på mig. emelie ritade sen mig i denna väst, med ett glad rödtjut i handen och skrev "HON HAR JU ÖRON!" som present på min 20årsdag. gissa vem som blev glad????

 

ALLTSÅ HAHAHHAA! jag hatar denna bilden. ser så skallig/sunkig/skabbig/äcklig ut. men alltså *tuggummibubbla*, det är alltid kul.

 

min bästaste lilla knaskamrat har dött. han morrade jättemycket, var jätteknäpp .. men världens bästa! mamma och pappa har nu skaffat en ny krabat. denne heter vince och morrar mindre, är ännu mer kelig med mamma samt drar hysteriskt i kopplet. ibland tycker jag om vince, då bär jag upp honom i min famn och pussar sönder hans lilla huvud. det är kul, fast det tycker inte han

Kommentarer


Kommentera inlägget här: