xXx

xxx

Kategori: Allmänt

nämen; skäms på mej! jag har ju varit hemma ända sedan i söndags. *varför har hon inte skrivit rååå????* kan en ju fråga sig. jag har inget försvar - mer än att tröttheten och ontheten tog över mig. *Emmaboda* alltså; världens bästa plats på jorden. fyfasikum vad kul jag haft. så himla många internskämt, pussar, insamlingar, äckelsaker i poolen samt äventyr. alltså åh, jag vill leva i den världen för alltid!
 
jag har lyckats med följande ting:
1 fått tre brännsår på vänster arm (alla av cigaretter)
2 sytt ihop mitt bakhuvud
3 varit mer neonfärgad än hudfärgad (färgen går ej bort från mina kläder)
4 blivit känd som blod-i-huvudet-tjejen samt *RAVE-TJEJEN*
5 varit en kossa
6 pussats jättemycket
7 dansat ännu mer (haft träningsvärk)
8 kört bil som en gud
9 och fått tusen blåmärken såklart
 
nu är hon tillbaka på jobbet. det är kul och bra, fast gud vad skönt det var att vara ledig alltså. igår var jag alltså också ledig för att vila upp mig, tvätta och sånt viktigt. tog en tur med vovven in till brushan och gick i parken och hade fin-fika på hans balkong. det var en himla bra sista semesterdag.
 
annars då? troligtvis en bihålsinflammation i höger bihåla. kan ej tugga på den sidan, ej andas med näsan, ej luta mig framåt/bakåt samt ej le för stort. kul va? nä, vet ni vad! å andra sidan var det väl bara det som saknades innan mina skador var kompletta. jag bad mor min att köpa sinova, världens bästa små gröna piller.
 
tyvärr har jag inga bilder att bjuda på. kanske snyltar några lite senare och laddar upp. annars får ni bara måla upp en inre värld av mitt blodiga bakhuvud, blåslagna ben, brända armar, hysteriskt dansade, ölrapande, svettiga och ack så underbart, ljuvliga, roliga, äventyrliga, spännande emmabodafestival.
 
P.S gissa vem som glömde ta med sig toalettpapper? facit: jag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: