xXx

THROWBACK WEDNESDAY

Kategori: Allmänt

okej, såhär: eftersom att jag fortfarande lever i emmabodafantasivärlden så måste jag langa mina bästa minnen:
 
en tjej vid "en riktig frukost/soppa" som hade på sig min fulmatchning. alltså *djungelshorts och ananaslinne*. vet ni hur sjukt det kändes??? som att jag var värsta fashiongurun som langat värsta feta festivaloutfitten. svär att hon inte läst min blogg, men alltså .. tänk ändå, så himla sjukt.
 
att sitta på axlar under konserter. speciellt den gången då jag tappade min sko när jag hoppade upp. skrek i högan sky och pekade neråt att "JAG TAPPADE MIN SKOOOO!!!!!" varpå en okänd (fantastisk) kille bokstavligen dyker ner i den bäckmörka hopen av fötter och tre sekunder senare stolt sträcker upp min sko i skyn. gud så lycklig en blir vid sådana tillfällen alltså.
 
när jag och min partner in crime satt i tältet och fnissade åt roliga saker som sades utanför. exempelvis "öööh, jag är så mätt ... men ändå så jävla hungrig!" eller när emil och gustav målade mina naglar svarta. då blev största delen av mina små fingrar svarta. det var *fäshöön*, govänner!
 
att somna på alexanders jättenajsiga madrass och bara sooova, fastän att vi hade bestämt att vi skulle dricka mer och dra ut och ravea. cirka tusen gånger bättre att bara ge efter och sova istället, när ögonen är mer stängda än öppna under ravet. alla nätter av sömn var i och för sig himla najs, fast dom vakna nätterna tar ju såklart priset ändå.
 
alla fina internskämt i campet. typ "göra en isak", eller "jag är inte arg, jag är besviken!", eller "höhö hööhöhöhö höhö hööö", eller klicken, eller när alla skulle få isländska namn, eller när vi låtsades vara från *någon annan stans*. åh, alltså. hjärteknip!
 
att sitta på bajamajan för sista gången och tänka "fyfan, va gött att slippa denna stank!" medan en som en besatt höll andan och kände hur ansiktsfärgen stadigt ändrades till blå/grön. alltså; blandningen pga kvävning i samklang med illamående.
 
trrrrrumvirrrrrvel .............. så himla mainstream och *festivaligt* att en dör lite men: LANGOS! tryckte två langos en dag. det var så jävla gott. ville dö i min matkoma där och då för att för evigt bara leva i min langosmatkoma. hallå, finns det nån bättre matkoma elläh? skulle inte tro det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: