xXx

poolparty

Kategori: Allmänt

hallå hejsan, everybody! jag har mitt fönster vidöppet, det är så varmt! undertecknad äro jätteglad. dessutom var jag på *poolparty* igår. må vara bästa anledningen att festa någonsin; pool! sååååå kul. vi drack bål, öl och käkade kakor som fina karin hade bakat. satt på hennes fantastiska uteplats och pratade i mun på varandra. jättemånga av mina gamla skolkompisar var där och det är alltid lika kul att träffa alla dom igen. badade gjorde vi förstås också. jag och sofia hade simtävling och var lika snabba!!! det var mitt första dopp för i år, kanske även sista. jag skulle inte kalla mig badkruka, men jag badar bara om det är behagligt!
 
igår var jag även på stan med my partner in crime; emelie! vi köpte sjukt mycket onödigt skit. och *djurdräkter*, så kul! jag ska vara en kossa och emelie är en uggla. blir så glad bara jag tänker på det hihi. har även en liten handfläkt, massa armband, spegel, *body tattoos* samt en blomsterkrans till håret. blomsterkransen är skitful, vilket ju då passar perfekt in på temat.
 
det är söndag idag och det betyder att jag skall påbörja någon slags packning till emmaboda. jag har en *perfekt* väska, så det känns så jävla bra. jag har skitmycket konserver av olika slag. bland annat vegetarisk ravioli, bönor, ananas (bästa) och massa, massa svamp!! det jag också ska köpa är russin, bröd och pepsi max.
 
next up: tänkte visa några bilder från festen igår. jag hade partyblixten på, vilket såg coolare ut på kameraskärmen än vad det blev på datorskärmen. det syns knappt vilka människorna är ... egentligen syns knappt någonting, det är mest ... ljus. *i alla fall* så kan en urskilja lite om en bara vill, så det så!
karin hade precis badat (OBS! gissningslek: gissa vem som är karin) och hon hade en likadan baddräkt som jag äger. dock hade jag inte på mig den just då, vilket var synd!
 
 
här sa jag "gör nå skojjjjjj!" och detta är hur mina kompisar lyckades *skoja till det*
 
 
det här är (från vänster, dåva!) johnnie-boy och eliaz. dom är två fina grabbzzz
 
 
partyblixten dödade sofias fina ögon lite. med vinglaset i högsta hugg!

 
 
dendäringade sofia knows how to pose!
 
 
pose, igen alltså! hon hade chockrosa shorts och chockrosa platådojs. *so fab*!
 

här inne under satt vi. isac som syns längst ut till höger i bild hade klippt av sin långa surfarfrilla/lejonman. han var mycket stilig, även om jag älskade det långa, fina håret.
 
som ni själva kan se så hade jag en förträfflig gårdagsafton. jag älskade verkligen kvällen. vi spelade ölkubb också för övrigt. kan vara ett av dom bästa fyllespelen i historien! må detta spel alltid föras vidare till våra avkommor, våra avkommors avkommor, våra avkommors avkommors avkommor ... *och så vidare*, *etcetera*. för alltid, alltså!
 
nu skall undertecknad sätta på nån najs, sjukt hög (volymmässigt, tro inget annat, tokstolle!) musik och städa samt packilackilacka! SES PÅ LAN
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: