xXx

mmm

Kategori: Allmänt

goder afton, goder afton! både herre och fru! jag gissar att 99% av alla ni fina som brukar läsa min blogg nu sitter någonstans. låt oss säga en hemmafest med najs gung, eller en uteservering med najs polerz. i alla fall sitter jag hemma i min säng hos mamma och pappa. jag har ätit basilikapuckar, druckit vin och sådär ute på vår uteplats. fan, vad jag uppskattar sommarkvällar alltså. fan, vad jag ska dra utomlands när jag är färdigjobbad och bara leva på balkonger och sådant. det kmr bli azummmm.

 

i alla fall; jag lider ännu ej av någon bloggtorka (tack, gud!). utan jag skriver och skriver. dock har det varit mycket på jobbet. idag var det kurs och jag skulle fixa fika. dessutom var det sista dagen innan *semester* (likamed EMMABODA) så jag var tvungen att fixa ännu lite mer än inför en vanlig helg. därför fick blöggN snällt vänta litta. det är väl snarare jag själv som förlorar på det, men skit samma.

 

jag tycks göra något helt-okej-kul varje dag nu för tiden. det är bra, det behöver jag. även om jag är trött, seg och mör efter jobbet så måste jag orka. livet är mer än att bara jobba, sådetså! min mobil följer med mig över allt. säg en enda ungdom förresten, som inte har sin mobil med sig? den som inte har det får en kram. men åter till ämnet: har min mobil med mig som sagt (buhu, ingen kram till mig). och ibland händer det att jag fotar (ok, två av nedanstående bilder är från znäppchätt) och nu tänkte jag därför presentera några bilder från dom senaste dagarna, ur min lilla *iPhone3GS-lins*, såatte!

 

'

här mådde jag nog, eh, bra? min bästa skjorta i alla fall. det var nog en ganska kall dag för jag hade långa byxor också. i alla fall så kickade jag en urtjusig min så wat-de-häck!

 

det här, govänner, var imorse! jag hade på mig en *färgglad* klänning. alltså titta länge, för det lär dröja länge tills nästa gång. samt *ljus* kofta. samma uppmaning gäller här. sedan sade min käraste moder till mig "du kanske vill ha på dig något mer, det är ganska kallt ute!". ett, tu, tre hade jag (svarta) långbraxor och långt (svart) linne på mig. gissa hur soligt det blev på eftermiddagen? gissa hur varm hon blev? facit: jättesoligt och jättevarm.

 

en liten jagis har köpt en stor bilis!!! DEN ÄR FANTASTISK. och jätteful. och jag älskar det! den är snäll i kopplingen och jag brummar fram så fruktansvärt fint. flyyyyyyger fram. löv it

 

igår var jag, tillsammans med mina paranteser, på *sjöbo marknad*. där hittade jag denna feta kepzen. dock för stor för mitt icke så stora huvud (för liten hjärna??), jag köpte dock en t-shirt med najs tryck, samt rosa hårspray till emmaboda. inte en enda fräsh sekund.

 

GO HARD, OR GO HOME - PARTY PEOPLE! (i envy you)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: