xXx

måndag alltså

Kategori: Allmänt

tjännaa!! sovit gott? jag drömde hysteriska, konsiga och svettiga drömmar inatt. hela min säng var ett krig då jag vaknade. cirka världens tristaste sätt att vakna en måndagsmorgon. var dessutom övertygad om att det var lördag, så jag svor lite för mig själv. trodde alltså att jag hade glömt stänga av alarmet ... men ack nej!
 
började i alla fall jobba 10 o'clock som vanligt, dåva! måndagar är alltid kul och brukar gå ganska snabbt då det är mycket att göra efter helgen. klockan är alltså redan tre och jag sitter och lyssnar på radio och dricker kaffe medan jag skriver ut viktiga papper, går igenom dessa så att allt stämmer, samt förbereder inför kvällens kurs. kul!
 
igår rensade jag ännu mer i lådor. har fått lite dille på det där. tror det kallas städmani. eller så hoppas jag bara på att ha råkat lägga undan lite mer pengar någonstans. hehe. i alla fall så hittade jag massa roligheter från när jag var mindre. bland annat hysteriskt många små, små gosedjur. smsade glatt emelie om att vi kunde ha ett emmaboda-zoo, hon nappade inte lika mycket som jag. ändå var det inte detta jag skulle berätta hähä; utan att jag pimpade min mobil med såna coola klisterdiamanter.
 
ni som träffat mig *in real life* vet, och har säkert kommenterat, mitt fina, fina (och samtidigt hiskeligt fula) mobilskal i form utav en tjock katt. jag älskar min lilla kisekatt! ändå kände jag att det var dags för någonting nytt. och frågan är alltså om detta inte passar mig än bättre! TITTA BARA
ETT VINGLAS! och bevisligen innehåller det rödvin. jag menar; det är inte ens kul hur klockrent det är. åh.
och så lite fancypants-pimp på framsidan dårå!
 
jag måste erkänna att jag är väldigt nöjd. även om mobilen känns *miniliten* utan tjockiskatten.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: