xXx

fulshopping

Kategori: Allmänt

alltså jag tänker vara hysteriskt klyschig och TACKA ALLA som kollade in min blogg igår. gud vad roligt att så många är inresserade av mitt liv, hehe!
 
idag tänkte jag dela med mig av min hysteriskt intressanta dag. emelie och jag skulle åka in till stan för att köpa tält och fulkläder till emmaboda  (woop!). det blev dock inte så för emelie hade fått lite förhinder. därför åkte jag in till staden med min kära moder och fader istället. vi shoppade tält, stol, tuggummi samt nån slags såndär töntig flaska som är ihopfällbar? jag valde dock en cool flaska med ett grönt monster på - för att matcha fulstilen.
 
det är nämligen såhär att jag tänker ha extremt fula och omatchade kläder på mig på emmaboda. jag tänkte köpa allting på second hand - men då vi var på nova idag fick det bli reavaror idag. nedan kommer jag nu att presentera mina fula fynd för er:
 
ett ananaslinne! HUR KUL? jättekul, tycker ju bevisligen jag iaf. det är dessutom "made of organic cotton" så det är ju ändå lite sådär minibra i alla fall.
 
 
djungelshorts! också hysteriskt roligt om en frågar mig, tänk att matcha med en randig tröja och prickiga skor eller något hihi.
 
 
konstiga, jättemjuka samt pösiga shorts! mest sköna. kanske inte skriker "FULA!", men jag tycker absolut inte att dom är snygga heller.
 
dessutom städade jag i några lådor igår och fann;
ett stycke kuvert från gymnasie-ettan med 200 riksdaler i. tackar, tackar!
samt en fotlänk. gulliggggg med hjärtan osv. för dig med *fotfobi*; scrolla EJ ner! ty nu skall jag visa min prydda ankel:
HIHIHII! små rosa pärlor också. känner mig så *hippie* fast vet att jag inte är det......
 
det är hysteriskt varmt och solen är verkligen på sitt bästa humör idag. jag och mamma är ensamma hemma och det ska bli himla mysigt. jag funderar på att baka för det var så hiiiimla längesedan jag gjorde det. ja, minsann ... det ska jag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: