xXx

måndag

Kategori: Allmänt

gråter skrattar fryser nyser. saknar ingenting men ändå allt. jobbar mej framåt, lämnar det gamla bakom mej. men det är allt jag vet och vem är jag utan just det. vem kommer jag vara när jag är klar? när är jag klar? vem står kvar när vägen är slut och jag är ny tillsammans med alla andra som är som förut.  

tankar hopas i mitt huvud. jag kan inte sova, kan inte gå upp. allt sprängs och smärtan går inte över. tio basebollträn slås i mitt huvud. hårt. gång på gång. men hur högt jag än skriker så slutar det inte. jag drar för gardinerna igen, vänder mej om, somnar om och vaknar vid en annan tid. kanske mer klarhet, kanske ingen alls. jag måste komma ihåg nuet. måste. 

och jag vill så mycket. men har inte tillräcklig energi. håll ut, vänta, stå ut. jag ska vinna, jag ska upp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: