xXx

2013

Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? jag flög ensam, jag tatuerade mej, jag fyllde 20, jag återuppstod osv. så ja!

2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade ett om att börja älska mej sj, det gick dock ej. så nej!

3. Fick någon du känner barn? hur gammal är s??? jag tror inte det va i år i alla fall.

4. Dog någon som stod dig nära? nej, tack gud!

5. Vilka länder besökte du? berlin ... bara! HAHAHAHAH berlin är inget land :((( tyskland menade jag dårå

6. Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? balans brukar nog va mitt vanliga. och äventyr. inte leva för helgen utan att orka leva alltid

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 14 juni

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? att jag fått hjälp

9. Vilket var ditt största misstag? misstag har jag gjort många. mitt största va väl att försöka avsluta allting

10. Vilket var ditt bästa inköp? ÄNTLIGEN EN DATOR

11. Vad spenderade du mest pengar på? alkohol, bensin och nåt annat

12. Vad gjorde dig riktigt glad? inte mycket. men vännerna och familjen

13. Har du varit sjuk eller skadat dig? många skador tyvärr. lite knäckta revben osv, och en bihålsinflammation

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013? thrift shop (duuuh), ave maria

15. Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år? både och. salig blandning. första halvåret va sämre. sen ljusnade det lite efter sommaren och nu är det ljusare än det varit på länge.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? mej sj; tillsammans med andra

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? ångestattacker

18. Hur var din julafton? jättemysig och fin!

19. Blev du kär? jag ville bli

20. Vilket program har varit det bästa på tv? PARADISE HOTEL!!!!! nä, jag vet faktiskt inte

21. Hatar du någon som du inte hatade förut? hatar är nog lite för starkt

22. Vilken var den bästa boken du läst under året? äta djur - Jonathan safran foer

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt? klingande tar priset!

24. Önskade du dig något som du fick? EN FÅGELKUDDE kvidevitt

25. Önskade du dig något som du inte fick? smalare lår

26. Vilken var årets bästa film? äta sova dö

27. Vad gjorde du på din födelsedag? söp skallen av mej, va så himla glad, dansade sönder hela natten (B Ä S T)

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade? åh denna frågan är ju fasansfull. lisette måste nämnas, för att hon är så ingrodd i mitt hjärta. alla dom människorna som kommit att hålla min hand efter allt jag gjort är dom bästa människorna jag träffat. ALLA ni

29. Hur skulle du beskriva din klädstil? svart kjol

30. Vad fick dig att må bra? träning och psykologen och musik

31. Vilken kändis var du mest sugen på? cimon eller jude law

32. Vem saknade du? johan rangvin, alltid hela tiden

33. Vilken var din bästa månad? svårt att säga. kanske fram emot senhösten då jag orkade stå lite mer på benen. skrattade på riktigt och log med en liten bit av själen

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre? varit ärlig

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? jag ska fortstätta vara ärlig, fortsätta min långa resa, jag ska fortsätta uppåt!!! största skillnaden kommer vara ärlighet och mod

Kommentarer

  • Anonym säger:

    heja du!

    2014-01-02 | 21:26:05
  • Emelie säger:

    ÅH det var ju jag som skrev andra kommentaren, mitt namn försvann

    2014-01-02 | 21:26:47

Kommentera inlägget här: