xXx

trams

Kategori: Allmänt

igår var jag deppig och skrev ett jättedeppigt inlägg. detta postades inte, vilket jag är ganska glad för idag. söndagar är mina värsta fiender alltså. vi har ett krig som aldrig har vapenvila. ett tag slöt vi fred, men sedan tornade ett nytt stort krig upp sig bara ett kort tag därefter. allt är fult, fel, jobbigt och äckligt på söndagar. kan inte förmå mig att tänka en enda klar tanke. allt handlar bara om att jag är ful, fet och äcklig cirkus.
 
idag är jag i alla fall någorlunda tillbaka på banan. det är måndag, det är ganska fint väder och jag har köpt en smoothie. det verkar vara kaffe-kopps-krossar-dagen här på jobbet dock. två koppar har gått i backen och än är klockan bara strax efter två. tur att vi bara dukar fram plastmuggar till kursdeltagarna, annars hade vi nog inte haft många koppar kvar efter kvällens kurs.
 
mitt hår har inget liv idag. det är helt och totalt *livlöst*. bara hänger. vill klippa av det, men får ej ty skall vara modell osv så måste ha samma hår som på provbilderna. *LIVET*!
titta bara!!!! så himla jävla trist att en bara vill gråta lite.
 
helgen var hur fin som helst. blev en spontanare in till malmöfestivalen i fredags, var hemma vid femtiden efter en ägig taxifärd. *kräjsi*! lördagen spenderades med vinceprince i sängen, med chips och kaffe. inte det minsta bakis, bara sååå nöjd över att kunna ligga i sängen heeela dagen. i söndags brummade jag hem till mormor. blev gödd, löste korsord och kollade på os. hon är allt bra fin min lilla momo!
 
är alltså tillbaka på jobbet - måndaaag ni vet! ;););) ganska lugnt idag. sköönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: