xXx

tjää

Kategori: Allmänt

 
 
hej igen dåva! jag har en svettig, hektisk, galen, rolig och utmattande dag. många ord på en dag. vilka ord skulle du välja för att utvärdera din dag?? *kommentera gärna*
 
mitt blogginlägg imorse skrevs ute i solskenet. väntade på en elev som skulle ha uppkörning (klarade det, woop!). det var jättejättevarmt och jag tackade mig själv och mitt sjätte sinne för att jag i sista sekund, innan jag lämnade hemmet imorse, beslutade mig för att inte ha långa svarta byxor på mig. *TACK*! jag shoppade kolsyrat vatten med *päronsmak* - min absoluta favorit. plus torkad papaya - min absoluta favorit #2, lisa, pia, frida och amanda kan intyga min hets att finna detta. varför finns det på så få ställen???
 
efter det har jag bara suttit på kontoret en liten stund i stöten. ut med bilar, tillbaka med bilar, köra dit, köra hit, fixa det, ringa den, se till att det funkar osv etc. sen blev det kris, vilken i och för sig löstes med bravur. nu är det snart stängning och jag är helt slut. har druckit så jävla mycket vatten idag, svettas som en gris!!
 
bjussar en crazy-pic i denna hetska, svettiga, stressiga yra. ENJOY

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mellan 17 och 17:30, helt fantastisk ❤

    2013-08-07 | 21:03:14

Kommentera inlägget här: