xXx

tiiiZZZZdäj

Kategori: Allmänt

hej hello allihopa everybody! idag är det tisdag, för er som missat det. jag har insett att jag borde skriva ner alla mina drömmar för detta spårar verkligen ut just nu. dom senaste dagarna har jag drömt att: jag har bott i en lejonfamilj, vunnit på lotto, fått en audi som körde av sig själv samt fikat kanelbullar med farmor (som dog när jag var cirka sex barre).
 
annars dåå? det är jättejättevarmt, men jag sitter såklart nere på jobbet och njuter av svalkan. alla som kommer in hit är svettiga och flämtar "guud, vad behagligt du har det här nere!". "dom saar det!" svarar jag, bara en liten aning bitter. datorn låter som en kaffekokare, jag undrar vad det beror på. är den ledsen på mig? har jag sagt något dumt? tar den sina sista djupa andetag? den som lever får se.

igår hängde jag med bästa partner in crime efter jobby. jag drack *soya-is-latte* och det va cirka jättevälbehövligt för det var himla varmt igår med. vi pratade om allt mellan himmel och jord och kom fram till att JAPP, jag ska klippa av mig håret. måste bara låta mitt snitt i bakhuvudet läka först. och madre sa "klipp det inte själv!!!!! du har för bövelen råd att gå till en frisör." and i guess she's right.
jag pysslade även ihop en liten boll av hår imorse. mest för att dölja mitt trasselhår. det är nästan mer trasseldreads än löst hår nu. inte för att jag bryr mig, det ska ju av *hihi*. jag har även på mig en *VIT BLUS* älskar den dock!! titta själva:
 
såndäringade vippig liten grej på slutet. känner mig som en liten ballerina i den. speciellt med lillamy-tofs också!! men det kan jag inte ha så länge till höhö .. hööö!!!
 
är hysteriskt trött som sagt och detta skall utredas i framtiden. ska ta lite prover och förhoppningsvis få fram nåt vettigt svar så att jag kan återkomma till ett normalt liv. väntar alltså på ytterligare en kallelse, nummer tre i ordningen nu dåva, vilket jag fick reda på idag efter ett telefonsamtal från *dolt nummer*. alltid lika nervpirrande att besvara dessa samtal. jag både vill och vill inte, men detta var ju från vården och det är ju alltid dolt - så det var väl en himla tur att jag vågade svara ändå.

uppmaning till alla er som: EJ SITTER INNE PÅ KONTOR HELA DAGARNA: njuuuuut, för bövelen. jag vill bara njuta varje sekund, men det kan jag inte. *stackars mig*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: