xXx

snusmumriken

Kategori: Allmänt

tjännaaaa peepz! nedförsbacken till helgen är nu i full rulle. lillördagen är avklarad och vi står nu och stampar på torsdag. ändå en bra dag, en längtans dag - dagen före dopparedagen ... *fredag*! jag har varit lat, trött och allt annat som en kan vara och inte besökt malmöfestivalen under veckan. jag har alltså missat ett bombnedslag med johnossi (tusan), helt off (tusan) och looptroop rockers (fasen). vasskamangö!!! finns inte mycket, dansade till linnros & maggios nya imorse, får väl trösta mig med det om inte annat. diggar verkligen maggios nya, det är så himla mycket tillbaka till "vatten och bröd"-skivan, vilken jag knarkade stenhårt då den var ny.
 
 
 
såhär såg min morgon ut. kaffe svart så att en kan spegla sig i det, bananmacka och så sydsvenska dagbladet. vaknade tidigt som vanligt och orkade kravla mig upp ganska tidigt också. hade därför lååång tid på mig att hinna sitta och tycka att morgonen ändå är fin. trött som satan själv är jag, men det är ju som sagt nedförsbacke. och vem i hela fridens namn är jag att klaga?
 
igår slutade jag tidigt och brummade iväg till ett fint ställe. såhär såg det ut där. och fyi så är det snyggamanda som är på bild. checka hennes brallz - riktigt najs!

hihihihihihihihhihihi och såhär blev resultatet (obs! plast på .. dålig bild, bättre kommer senare okokok).

 

det är en egen tappning utav ett evighetstecken och så står det forever. det är jag och min finaste amanda som gjort dessa. det står alltså för vår vänskap och det betyder så himla mycket för mig. den kommer förevigt att finnas på min skuldra och påminna mig om alla tuffa tider som min finaste funnits vid min sida - oavsett klockslag, väder eller distans mellan oss. det känns så rätt, helt jävla fantastiskt rätt, och nu kommer hela världen också kunna se det. älskade amanda, nu finns du med mig oavsett vad som händer. minnet av dig kommer föralltid finnas på min skuldra, och herregud vilken mäktig känsla det är. 

 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: