xXx

sjuklingggg

Kategori: Allmänt

hej allihopa everybodyy!! hoppas ni mår bättre än mig idag. helgen har varit superfin. började fredagen med att dra till sofias jobb för att bli fotad för att kanske bli någon slags ansiktsmodell. spännandeeee! sedan rullade jag åter hemåt och käkade god middag med mor & far. morris kom sedan och plockade upp mig. vi åkte på äventyr. drack kaffe vid tvedöra och körde sedan iväg till en grusväg högt upp över allt annat och där tittade vi ner på världen och pratade om allt som behövde komma ut

lördagen blev sedan en galen tillställning. dagen spenderades mestadels i sängen, chillade, hade huvudvärk och försökte bara fokusera på att andas. plötsligt bestämde jag mig för att inte längre orka ligga i fosterställning, så jag och henrik bestämde oss för att ha ölkväll. det resulterade i att jag igår hade tretusen gånger värre huvudvärk och därför inte kunde bete mig normalt. sov, grät och klagade. åt i princip ingenting och dog bara mer och mer. idag mår jag lite bättre, har kunnat äta lite och orkar *sitta upp*. är hemma från jobbet, men kanske ska jobba eftermiddag.
 
nu väntar jag med spänning på paketet med mina skor. vet inte om det kommer komma till postkontoret eller hem till mig. vill ha dom nuuuuu!!!! *otålig*. myser i min kossa-dräkt och dricker vatten. borde gå och duscha, men har inte riktigt kraft till det än.
 
 
denna bilden är från i onsdags när jag satt och väntade på en uppkörning. då jag köpte torkad papaya och päronvatten. då lyste solen genom bordet och mina ben blev randiga hihi.
 

i lördags tvångspussade jag vincent. han tycker inte om när jag gör så, men det struntar jag i. gotta love some love

 

 

såhär finti hade jag och henrik det i lördags. kollade på "the wedding date" och skrattade högt.

 

 

och såhär liten och ynklig är jag idag. snappar emelie för att hon är bästa ugglevännen. dessutom är det kul att skriva sådär töntigt.

 

*krya på dig ana* tacktacktacktack, värst va snällt!! ska göra mitt bästa osvosv

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: