xXx

onzzzdag

Kategori: Allmänt

tjabba friendzzz!!! idag är det återigen onsdag. lillördag, kan en också kalla det! det regnar fasansfullt mycket. jag duschade imorse, kunde ju bara gått utanför dörren. höhöhö! det åskar och blixtrar dessutom enormt mycket, världen kör verkligen en sjuk urladdning nu. det är väl bra ändå!! alla behöver vi lite urladdning ibland, *fri tolkning*.
 
jag var riktigt jävla trött imorse och låg därför kvar i sängen och gosade med Vincent lite för länge. efter att jag hade duschat och stod och sminkade mig kom det först en blixt och sedan en sjuk åskknall, åskmuller, åskutbrott? *logic*. lille, söte Vincent kom då med svansen mellan benen, alldeles skakig, inrusandes i badrummet och satte sig så nära mig han bara kunde. lille gullegossen!!! en blir ju lite tåris alltså. då jag sedan käkade frukost kom nästa utbrott av åska och lille vovi kom återigen springandes till mig, hoppade upp i mitt knä och ville_inte_hoppa_ner. mitt gullegosdjurhjärta kan ju inte heller säga nej, så där satt jag och klappade, gullade, gosade, lugnade. tills jag insåg att klockan var mycket och jag fick skynda mig med resten av mina bestyr, för att sedan kasta mig i bilen och brumma iväg!
 
 
 
vinceprince och jag! sån liden skrajis alltså, åh! hjärteknip!
 
i måndags fick jag mina SKOOR!!! som jag längtat alltså. dom är plasticfantastic. lite sammet, lite lack, lite guld och så en klack. *MWAHH*! känner mej som en prinsessa i dom, mina ben ser så hysteriskt långa ut wiwi! (eller ok kanske inte, sååå hög klack är det inte hehe). mycket nöjd i alla fall! ingen himla skoskavshäl eller någonting, fan-tas-tic, helt enkelt!
 

skåååda!! mina senaste darlingssss

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: