xXx

liveTTTT

Kategori: Allmänt

drömde askalas-knas igen alltså. först; bodde i min volvo 940. hade hängt upp gardiner i bakrutorna osv. den va lite som tältet i harry potter; liten på utsidan, men värsta stor på insidan. hade parkerat utanför h&m, vilket är *olagligt*!! min bror kom förbi och vi tog en kopp kaffe *inne hos mig*, sen gick vi runt inne på h&m. där var det fem våningar och jag och brush gick jättevilse. dessutom var det rea på vartannat plagg, men allt var asfult.

sen vars det ett såntdäringade oförklarligt skutt i tiden igen. bilen stod på en annan parkering och jag stötte på andré. han hade motorcykelhjälmen på sig och skulle ut och köra. istället hoppade han in i passagerarsätet på min bil och vi körde iväg. jag körde mot enkelriktat, på gågator och på fel håll på motorvägen - det gjorde inget. vi hängde sedan på nån slags *familjefest*. där var bara tjocka medelåldersmän som kramade sina barn mot magen och jag upprepade "herregud, han kommer kväva barnet!!!!" otaliga gånger.

efter det var jag på en tatueringsstudio och bad om att få tatuera *cArPeDiEm* i svanken. tatueraren sade bestämt nej och jag blev aslack. mor min kom in och sa "ja, men om jag också gör det då?", då gick det jättebra. sen betalde vi en femma stycket för dessa och gick till ett fik/en bar och drack rosé

Kommentarer


Kommentera inlägget här: