xXx

listaaa

Kategori: Allmänt

hej kåmpizaaaar!!! idag är jag helt död (hur många gånger börjar jag inlägg med att meddela detta???). energin är verkligen på noll och hjärnan är bortkopplad, tjena! tänkte därför bara langa en liten lista idag. orkar liksom ingenting annat. heere we go;
 
vad är det för dag idag? det är tisdag
vad har du på dig? svarta strumpbyxor, svart kjol, svart tisha, svart kofta, svarta skor med gulddetaljer
vad gör du just nu? skriver detta inlägg?? sitter på jobbet (sjunde koppen kaffe)
vad ska du göra sen? åka hem och gråta lite över jobbig dag
vad är det pinsammaste du gjort idag? skrev "trevlig onsdag!" i ett mail och skickade. fattade först en kvart senare att det ju är tisdag idag
 
vem var den första du hälsade på idag? lille vinceprince
vem sa du senast "jag älskar dig" till? min käre bror
vem vet mest om dig? asså ingen egentligen, men troligtvis amanda
vem ringer du först? mamiiiiiii
vem ringer dig först? ingen aning faktiskt!! vem????
 
när ringde du någon senast? för cirka en timme sedan, då en elev hade lämnat meddelande på telefonsvararen
när duschade du senast? imorse
när gjorde du något för första gången senast? herregud. i juni typ .. tror jag
när mår du som bäst? när saker och ting inte väger ett ton stycket. kanske en sommarkväll med ett par vänner - ingen press, ingen stress, bara gött häng!
när mår du som sämst? när allt går emot mig och speglarna gör mej femton gånger större
 
var är du just nu? på jobbYYY
var skulle du vilja vara just nu? typ på bahamas
var vill du bo när du blir äldre? egentligen vet jag inte så noga. tror att om jag lyckas finna någon som faktiskt får mig att känna mig hel, så kommer det inte spela så stor roll om vi är i london, i lund eller i paris.
var köper du flest kläder? på vilken billig rea som helst
var köper du allt som oftast din lunch? på zen sushi eller naked juice bar
 
hur förklarar du dina känslor? vet ej. gissar att det kommer naturligt då jag känner dom??
hur löser du ett bråk? pratar. försöker förstå min bråkpartner (om denne är villig att förstå mig). det handlar om att mötas, den ene kan inte förlåta medan den andre fortfarande är tjurig
hur bra är du på att kyssas? magnifik!
hur envis är du? hysteriskt mega asenvis
hur många situps gör du på en minut? just nu har jag ingen aning. tidigare i våras var jag svingrym!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: