xXx

coca cola veins

Kategori: Allmänt

dom senaste nätterna har jag haft hysteriskt konstiga drömmar. bland annat drömde jag att jag, tillsammans med alla mina kollegor på jobbet, var på något internat. plötsligt kom en vikarie in och sa "gud vad synd att det skulle bli såhär!". sen bråkade jag jättemycket med en kollega och min chef sa "jaa, anna, jag har nu hittat en annan som ska ersätta dig .. så du behöver inte komma till jobbet på måndag." och det kändes ju .. sådär!
 
inatt drömde jag om möjligt ännu konstigare! först minns jag att vi var vid en pool. alla badade, men jag tittade på. jag tror att jag blåste upp ballonger. plötsligt var allt vatten i poolen uttorkat och istället hade folk börjat dansa i den. jag minns att jag var ledsen på någon, minns dock ej riktigt varför. jag minns mest ballonger.
 
drömmen tog sedan en sjuk vändning. ni vet, en sådan som är helt jävla fucking normal i drömmen, men när en vaknar och ska berätta så måste en ta en liten paus och fundera på vad det är en säger. i alla fall; vi var plötsligt i en skog. i denna skog fanns en tom tomt, vilken jag hade ritat ett hus till. jag var hysteriskt taggad på att få börja bygga. scenariot var så magiskt fint och jag försökte få alla andra lika peppade. huset var litet och gulligt och jag ville bara spika ihop några plankor och flytta in.
 
jag ringde min käre fixar-far och bad honom hjälpa mig. han kom snabbare än blixten och var otroligt stolt över att jag hade ritat  huset själv. sedan spikade vi lite, borrade lite och svor lite. efter ett litet tag hade jag fått upp mitt lilla hus. två våningar och jättelitet. jag var så himla glad och pappa hjälpte mig med att lägga golv och måla. sen flyttade jag in dit.
 
gissa vad jag vaknade av? hade glömt stänga av alarmet på mobilen, så jag vaknade på jobbtid och var halvvägs uppe ur sängen när jag tänkte *kan detta verkligen stämma*. det gjorde det inte, det är lördag idag. good on you, ana!
 
idag ska jag och min brorpå BIG SLAP! i malmö. det ska bli fett som fan. brush-sis-dag, så himla bra! bjussar även en bild här för att visa min fina morgonfrilla, min glada det-är-inte-jobbdag-utan-lördag-min och nu ska jag sörpla i mig mitt sista kaffe, sedan duscha! *fridens liljor*
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: