xXx

BIG SLAP!

Kategori: Allmänt

alltså igår var jag ju på BIGSLAPFESTIVALEN! det var så himla roligt. feta överpriser i baren, massa folk och  hysteriskt svettigt. jag och min bror var där tillsammans. vi drack bärtz och chillade på förmiddagen. jag satt med lisette och softade medan brush hängde med sina polerz lite. efter att rebecca&fiona hade lirat så begav jag och brush oss tillbaka till hans lägga. där käkade vi *chinabox* och drack vatten/mer öl på balkongen. riktigt gött att få vila öronen lite och bara ha *kvalitetztid* osv. shit vad jag kickar *ZZZZätan* idag, btw?

 

vid åttatiden på kvällen så tågade vi tillbaka till malmö. afrojack och sebastian ingrosso stod då på schemat. jag köpte ett glas vin. himla smarta domdäringade plastglasen med lock. nu kommer jag inte ihåg vad dom heter, men det är i alla fall ett plastglas med ett slags folielock som en drar av och har ett perfekt glas vin.

 

afrojack var skitskoj och riktigt svettigt. vi upplevde en början på något som skulle kunna blivit en galen fight, men dom sansade sig till slut och det blev inget blodspill. efter afrojack chillade vi en aning, sedan kom vi upp i VIPen istället. tack vare bästa andré! där var det cirka tio gånger mer syre och lite mer svalkande luft, vilket inte var helt fel. vi drack skumpa och dansade gääälet.

här står jag med min fina broder. bror, vin och festival - kan det bli bättre???

 

denna bilden är då tagen under sebastian ingrossos spelning då vi stod uppe på VIPen och tokdansade!

 

också från *VIPen*. folk hade fått jättestora glowsticks i goodiebags och det var cirka det finaste ett människoöga kunde skåda. massa glowsticks, massa ljus från scenen och underbar musik. så vackert att en nästan blir lite tårögd. vill leva i dessa tillfällen för_fucking_evigt.

det här var mitt på dagen (fattar inte varför bilderna kommer i sådan himla o-ordning). detta var nog en av dom första *ölarna* som slank ner i min hals. foten som inte bär en blå skor tillhör lisette, som jag då hängde med.

 

om jag inte minns fel så var detta rebecca&fiona som fixade konfettihav. också en himla fin grej alltså!

 

mitt i natten, hög musik, massa glowsticks - *glad ana*

 

afrojack kickade! här hade det knappt blivit mörkt, men det var mest då folket kom igång.

 

på tal om att folket kom igång alltså ;););) brush kickade sin bästa pose för att visa taggN.

 

och så en avslutande bild från *VIPen*. så jävla fantastiskt fint att jag har lite hjärteknip idag. det är så fantastiskt fint att spendera sin lördag med att dansa mest hela tiden. åh, tack BIG SLAP!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: