xXx

bakåfram

Kategori: Allmänt

hejsan hoppsan lillebror! det är söndag, en ganska lugn söndag änsålänge - på söndagsdeppkrigs-fronten alltså. jag har hunnit vaxa mitt vrålåk tillsammans med far, käkat god lunch, städat hela mitt kaosrum och tryckt in allting (på ett relativt organiserat sätt) i garderoben. för att ja; det är mina kläder som är det största problemet. herregudars skymning alltså. skulle egentligen behöva ett tiotal galgar till. hua!

ok, så ovan kan ni nu beskåda min fasansfullt kaosiga garderob. måste tillägga att det på fem utav galgarna hänger cirka 10 olika plagg och trängs .. allt för att spar på galgar. haha åh, livet!

 
senare brummade jag iväg till nova och inhandlade en ny topp .. bra va? ännu en grej att klämma in bland allt annat haha. känns fantastiskt.

 

 

här har vi bustoppen!! som ni ser är den ju inte vida stor, så det där med plats i garderoben kanske ordnar sig ändå? nytt *guldglittrigt* skal också. så fäshön! femtio pix stycket dåva - snål-shopparN, det är jag!
 
försökte imorse att ta en bättre bild på min sabla tatuering. varför ska det vara så svårt alltså?!?!?! här är den i alla fall, utan plast och lite lite läkt:

den som tittar noga kan även se mina lakanränder precis över tatueringen haha. vaddå nyvaken???? javene. fuck de!

 

annars då? allt bra? jag spenderade fredagen på malmöfestivalen. hängde med emelie, juckdansade och drack bira. sedan träffade jag massa annat folk. drog ut och klubbade (missade oskar  linnros ATTANS) och hade en hejdundrande kväll. känns så konstigt alltid när malmöfestivalen är över. blir allltid lika ledsen när en festival är över. vilken som helst (som jag varit på....), det gör alltid ont!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: